2 Maj

0kommentarer

Trots en jobbhelg har den varit så bra. Hann med två dejter med Elin, massa god mat, träffa syster yster med familj, varit på första majtal, grillat, ätit massa glass, solat, städat och åkt lite bil. Mer kan man inte begära. Idag fick jag dessutom svar på cellprovet och det var normalt. Har varit helt nojjig sedan hon på barnmorskemott sa att jag kommer vara tvungen att åka till hudik om det visar nått på provet igen men icke så det känns såå skönt! :)
Men som alltid så kan ju allting aldrig vara riktigt bra, utan i förrgår var min bror tvungen att åka in på sjukhus (igen) för en infektion i kroppen så nu är det dags att hålla alla tummar och tår igen att penecillinet tar bot på infektionen!! Men han var ändå på gott humör idag, om än lite trött.
Men just ikväll så har jag haft en riktigt koppla bort allting kväll, myskläder på och därefter bäddade jag ner mig i extra sängen framför datorn med massa serier och åt och drack lite (läs MKT) onyttigt! Det var jag trots allt värd ;) Och än är den ju som tur var inte slut :)

Kommentera

Publiceras ej