Svensson Familjen

0kommentarer

Efter otroligt intensiva veckor med enbart jobb så har jag nu en ledig dag imorgon plus fre-sön då jag styr kosan ner mot huvudstaden och världens bästa Elin.
Eftersom jag enbart har jobbat, sovit och ätit den senaste tiden blir det otroligt dåligt med bloggandet. Men jag hoppas att nu när våren är på g att man blir piggare och att det kommer hända MASSA roliga saker :)
Det roliga börjar redan nästa vecka med att ny bilen kommer och det ser vi MYCKET fram emot. Nu ska vi bara försöka ta och städa samt tvätta av Saaben och hoppas att det är någon personen som tycker om att skruva lite som är intresserad av den. Saaben har hängt med på en hel del så kanske liiite sorgligt är det att den nu ska säljas.  Fast egentligen känns det grymt roligt att vi nu köpt en splitterny bil. Trodde dock inte att jag skulle köpa mig en volvo men nu rullar det snart en till Volvo V50 årsmodell 12 här i byn.
Jag har ju min lilla skrutt kvar men det känns rätt vuxet att nu köpa sig en ny bil. Det är väl lika bra att redan nu påpeka här i bloggen oxå att NEJ vi väntar inte barn och planerar inte heller att skaffa några just nu. Vi vill bara ha en normalstor bil där man får plats med lite saker. Volvon är i princip lika stor som Saaben. Eftersom så många redan har frågat så är det lika bra att skriva ut det här nu när jag berättar att vi köpt ny bil.

Kommentera

Publiceras ej