tiden rullar......

1kommentarer

Påskveckan kom och påskveckan försvann.
Börja med date med finaste Elin, därefter en spontanutgång, myskväll, lite jobb, en dag med bror och syster och hennes fina fina barn, en dag på orbaden med spa med Mamma och syster. Därefter jobb jobb å lite jobb igen och nu sitter jag här.
Idag har varit en rätt snurrig dag ( kanske som vanligt i min värld just nu) men ibland rinner bara bägaren över och man önskar att man bara kunde kasta nått och skrika lite så skulle de kännas lite lite bättre. Istället tog jag resterna av fruktsalladen och satte igång senaste greys och det var faktiskt inte fy skam det heller :)
Imorgon väntar iafl en ledig dag, ett möte är inplanerat annars tänkte jag försöka rensa ut alla mina kläder här hemma (trots att vi "bara" bott här i ett halvår så är det total kaos) ett träningspass ska även försöka hinnas med.

1 kommentarer

Elin

17 Apr 2012 14:25

Lill-Babs brukar kasta krukor när hon är arg har jag läst. Kanske nått för dig? Hoppas det löser sig hur som. Kram

Kommentera

Publiceras ej