Äntligen klar!

0kommentarer


Rapporten är klar och det känns såå otroligt skönt. Skickade iväg den till min underbara syster igår oxå som tog sig en titt och kommenterade mina olika stavfel o dyl så nu är den tipp topp. Eller nått :)

Igår städa och möblera jag om lite i lägenheten, planterade även om lite blommor. På kvällen stod grilning på schemat och det är ju lika gott som vanligt. Efter maten tänkte vi ta oss en kort biltur och sedan hem och kika på film men vi for upp till Jon Och Frida istället och kikade in deras nya lägenhet/hus. Var verkligen jättefint. :)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på för nått, ska iafl uträtta lite små ärenden på byn och sedan försöka tvätta litegran sedan får jag se vad de blir för nått :)


Nej, nu är det dags att sätta fart med dagen!








Den här knäppgöken har lärt sig att öppna ytterdörren nu här hemma så det gäller att man håller koll :P

Igår då vi stod ute och grilla så hördes en duns och sedan kom två små katter krypandes ut. Haha :P

Kommentera

Publiceras ej