Morsdag!

1kommentarer

Stort grattis till alla mammor !! :)

Idag tog vi oss en REJÄL sovmorgon då jag inte kom isäng förren kl 03 i natt. For iväg till min bror igår kväll och kikade på Eurovision song contest, låten som vann tyckte jag var helt okej för den delen. När jag kom hem vid 1 tiden var jag såklart pigg och tänkte att det var lika bra att stanna uppe tills Fredrik kom hem från torön, så jag satte igång en film och slängde mig i soffan en stund innan herrn kom instapplandes här hemma :)

Efter den långa sovmorgonen idag for vi in på Ljusdal och köpte blommor åt Fredriks mamma och sedan tog vi oss en lite biltur innan det var dags för middag på Condis med svärföräldrarna. Mkt trevligt! :)

Nu sitter jag och försöker knåpa ihop ett snyggt CV och personligt brev men det är inte det lättaste, jag är urkass på att skriva bra saker om mig själv och om varför jag skulle vara lämplig på arbetet. Men övning ger färdighet finns det juh nått som heter så bara att kämpa på :)

Imorgon väntar en helt ledig dag, hoppas på att vakna pigg och vara kvitt denna hemska förkyldning som tar omtag efter omtag. Imorgon vill jag göra något roligt. Någon som har någon idé?



Nu dröjer det inte länge tills denna snygga brutta kommer hem, Det gillar vi :)

1 kommentarer

E

31 May 2010 08:24

Söta du! Saknar dig i massor. Men snart snart!

Kommentera

Publiceras ej