Måndag morgon igen!

0kommentarer


Jaha så var helgen slut igen. Spenderade hela fredag eftermiddag och kvällen hemma hos magnus och therese och den lilla söta bebbisen såklart. På lördagen for jag hem till mamma och pappa en sväng, dom har varit bortresta i helgen så har sett till deras katter lite. Men passade på att ta fram solstolen medans jag var där och la mig och läste lite, somnade gott gjorde jag oxå :P  Har varit extreeeemt trött i helgen, har bara kunnat lagt mig i soffan och somnat på två röda. Hoppas jag är utsövd så det räcker nu :)

Annars i helgen så grillade vi med Jon på lördag, blev hamburgare med smak av tändvätska :P

Därefter for jag till min käre bror och brorsdotter och spelade lite cluedo. Ni minns det där gamla tvprogrammet som gick på tv. Man skulle gissa vem som var mördaren, i vilket rum som mordet begåtts och med vilket mordvapen. Var rätt roligt när man väl kom in i det men en aningen segt .

Igår hände inte mycket speciellt, Fredrik bytte bromsklossar på bilen så nu kan man åka bilen utan att skämmas igen. Jag tvättade lite och skjusade hem brorsdottern. På kvällen vräkte vi i oss nachos och en massa ben and jerrys!  Har varit en rätt bra helg. Skönt att ta de lite lugnt,  vila upp sig inför de kommande helgerna kanske:)

Idag står pluggning på schemat. jippie!

Kommentera

Publiceras ej