Hemmafru ?

2kommentarer


Hela förmiddagen gick åt till absolut ingenting. Men när eftermiddagen närmade sig så fick jag nått knäpp och sorterade lite bland mina sommarklänningar, allt för att få lite sommarkänslor såklart. Har konstaterat att lite shopping inte vore fel, några enkla men snygga tshirts och koftor måste införskaffas!

Därefter var jag in på kardemumma för att köpa nåt litet fint till dom vi blivit bjuda på middag hos i morgon. Ska bli trevligt :) Var även in på hillboms och köpte träolja så nu ska trädgårdsmöblen oljas in! Därefter blev det en snabb visit till pappa för att först hämta m&m´s som mamma hade köpt åt oss på finlandsfärjan och sedan för att hämta en kastrull.

Ikväll har jag nämligen kokat lite rabarber och jordgubbssaft! Tyvärr måste jag säga att jag tyckte den blev lite smaklös, ska testa imorgon oxå när den har svalnat helt. Har ingen aning om när man kan ta rabarber egentligen, dom kanske inte rikitgt är mogna än? nåväl första saften är iafl gjord !

2 kommentarer

lsabell

02 Jun 2010 15:35

taaack linda :) vad glad jag blir! ja, jag gillar dom jag med!

Anonym

01 Sep 2010 15:55

Rabarber mognar på våren... :)

Kommentera

Publiceras ej