Förkylt...

0kommentarer


Då var praktiken avklarad och här sitter man nu förkyld och jävlig. Inatt var de riktigt synd om mig, ialf enligt mig själv, vaknade runt 02 och frös som en tok, Fredrik den stackaren vaknade ju såklart av mitt huttrande och fick kliva upp å lägga en filt om mig. En alvedon och nässpray senare så vaknar jag en timme senare och är dyngsur. Hela dagen har jag legat i soffan och kollat på serier och filmen A walk to remember. För somliga kanske de låter skönt att bara ligga i soffan hela dagen men usch så rastlös jag är. Imorgon hoppas jag på att vakna pigg och alert.

I helgen blev de förresten en liten spontan utgång med grabbarna grus. Hängde med Fredrik min kära bror där ytterligare två av hans vänner fanns. Ett liv utan dess like var det men roligt hade jag det iafl! :)

Söndagen spenderades mestadel i soffan, en pizza och en stor kall cola blev det till middag och sedan lite besök av min mor och far. När klockan var strax efter 20 kom svärföräldrarna och vi begav oss ut på björnjakt. Haha oyes. pensionärsvarning big time. Och till vår stora besvikelse så såg vi ingen björn, men däremot tre älgar, ett råddjur, en orre (eller vad nu än namnet på fågeln var) och räv, så lite djur fick vi ju allt se:P


Kommentera

Publiceras ej