Beslutsångest på högsta nivå!

1kommentarer


Jag vet verkligen inte hur jag ska göra isommar. Jag har kommit in på båda sommarkurserna som jag sökte och nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Den ena kursen börjar nästa vecka uppe i östersund i tre dagar. Varför jag tvekar är pga att det kostar mycket pengar för mig att åka upp dit. Pengar som jag kanske hellre skulle lägga på annat än plugg. Har funderat hela dagen men jag kommer inte fram till något beslut. Jag som aldrig brukar ha beslutsångest annars lixom :P  I sommar ska jag dock jobba 90 % natt så att plugga 100% kanske inte är den bästa idén jag haft direkt för jag vill gärna se till att njuta lite oxå :)


Snart är sommaren här på riktigt iafl och den här sommaren ska bli en av dom bästa. Det har jag bestämt.

1 kommentarer

E

31 May 2010 20:54

Fina ni är!

Kommentera

Publiceras ej