Trött är bara förnamnet.

1kommentarer


Helgen är över och man borde väl egentligen vara lite pigg åtminstonde men inte efter dessa dagar!
Dagarna är alldeles fullspäckad så varje kväll sitter jag som en klubbad säl i soffan och bara stirrar, dock när det kommer till att lägga sig så ligger jag bara och stirrar i taket och kan verkligen inte somna, Fredrik håller på att bli galen på mig. Avslappningsövning kanske vore ngt ?

Sammanfattning av helgen är Träning, städning, matlagning, schlager, Tvspel med Magnus och Therese, lång mysig biltur, mcflurry, träning och slutningen blåbärspaj och i en annan del av köping. En underbar men intensiv helg med andra ord.

Även idag har de varit en intensiv dag med mycket att göra

Sommarjobb: Check
Beställa läkartid: Check
Prata med en kvinna ang praktik: Check
Träning *2 : check
Massa rapportskrivande : nästan check. Måste läsa igenom 2 sidor till samt ändra lite innan jag är klar.
Fixa drivrutiner till min dator: inte check. Det får Fredrik fixa, jag och dator = ingen bra kombo.

jag är en sådan som inte tycker om att ringa till personer jag inte känner, som tex hon jag skulle ringa till ang praktik idag, jag kan bara tänka mig hur otroligt roligt och dum jag låter. Har iafl försökt bättre på att jag inte prata så otroligt snabbt längre utan försöker att ta tid på mig. Men de kanske låter ännu värre, vad vet jag ?
Hon jag pratade med var då iafl positivt men skulle undersöka saken, som alla andra men ja nu har jag ringt iafl och jag känner mig rätt nöjd med mig själv ikväll :)




Jag och min kära träningspartner. Tränade Box på lunchen idag och HERREGUD
vad jag är slut i mina armar men oj vad roligt det var :) På bilden är det dock fest på g och inte träning :P




Nu väntar rapportskrivning!

1 kommentarer

Sara

09 Feb 2010 07:17

du ska vara SUPERNÖJD med dig själv efter gårdagen! :) och alltid annars också i och för sig :b

Kommentera

Publiceras ej