Träning träning träning - and I love it :)

0kommentarer

Ikväll har jag varit iväg på ett Afropowerdance pass och nu flödar endorfinerna. Det finns ingen annan träning som gör mig så glad och får mig att känna mer energi efteråt än vad man hade innan man började dansa.  Jag ångrar inte för en sekund att jag började på STARK och tränade. Helt otroligt bra träning. Testade boxen i måndags oxå för andra gången och det var grymt roligt.

Det känns så bra att ha kommit igång så bra som jag har med träningen just nu. Har ju köpt kort på både Lgf och Stark så får se till att utnyttja det väl och det är väl lika bra att passa på att köra på medans man har lågan igång :)

Denna träningsvecka ser ut såhär:

Måndag: Box på lunch, bodyattack på kvällen
Tisdag: Freepowerdance och därefter B&S
Onsdag: Vilodag
Torsdag: Afropowerdance
Fredag: Fredagsmys= ingen träning
Lördag: MRL
Söndag: Troligtvis ska jag test ngt som heter nike dynamic training. Verkar vara riktigt bra träning.



Bjuder på en 2 år gammal bild på mig och Sara när vi boxas, ser ut att slita hårt va?:P




Kommentera

Publiceras ej