Så var tisdagen slut.....

0kommentarer


En dag fylld med plugg, fika med fina Therese, träning, snusning av massa valpar och lite slapp i soffan är nu över. Nu väntar sängen och det ska bli så otroligt skönt att få krypa ner i mitt nya sköna duktäcke. Ännu skönare är det att vakna på morgonen då Fredriks klocka ringer kl 06 på morgonen och jag bara kan dra upp mitt täcke lite extra och sova ytterligare en timme till :)

Morgondagen kommer troligtvis vara fylld med plugg, har tusen rapporter att skriva just nu känns det som så det är väl bara att bita ihop. Pengarna för denna månad är redan slut så det finns inte så mkt att göra :P
Får se om jag testar BodyCombat imorgon eller om jag helt enkelt har en vilodag imorrn. Fast torsdagen kommer dock vara en hel vilodag,  tänker nog inte ens röra plugget på hela dagen utan bara pyssla med saker jag känner för studen för senare på kvällen ska jag och min kära mamma iväg på Massage och bubbel. Ska bli såå skönt!

Nu ska jag gå och se om kära John Blund vill komma och hälsa på!

Nattinatt!





Tittut där nere !


Kommentera

Publiceras ej