Trött trött trött.

0kommentarer

Krach bong bang.

Nu sitter jag i soffan och funderar hur jag ska orka kliva upp ur soffan för att gå ner och lägga mig. Känns så jobbigt.
Duschade för en timme sedan oxå så sitter fortfarande med en "turban" vilket gör det hela mkt mkt jobbigare. Orkar inte blåsa håret ikväll vilket kommer resultera i att jag kommer se ut som kruella de vill imorgon bitti. Men det är nog smällen jag får ta...

Dagen började mindre bra med en brunnen (trasig) cupevärmare så hela bilen luktar apa. Sedan börja service lampan lysa. Så satt bara och fundera på vad nästa grej skulle bli. Men som tur var så slutade oturen där, för idag iaf.Bjöd in mig själv på middag hos pappa idag, pannkakor stod på matlistan idag och det kan man ju inte motstå. Pappas pannkakor är dom bästa! Därefter kastade jag på mig lite träningskläder och for iväg på BodyAttack. Gick sådär ikväll. Gör så jäkla ont i fötterna, Hade mina löparskor idag och kanske var det dom som ställde till det idag.

Imorgon väntar praktik igen, helt sjukt att den snart är klar. Då är det dags för allvaret igen. Kanske blir det en tripp till Bollnäs imorgon oxå, får se vad som sägs. Annars blir det troligtvis lite Afropowerdance imorrn kväll.

Dags att försöka ta sig ur soffan. GodNatt!




Kommentera

Publiceras ej