Linnéa!

1kommentarer

På alla hjärtans dag fick jag ett underbart vykort hem till mig som gjorde mig så glad. Det var från min underbara och fina vän Linnéa. Jag har haft dåligt samvete för att jag inte har skickat nått tillbacka men jag skriver ut här istället för jag vet att du brukar läsa här ibland J

Linnéa är min äldsta och bästa vän sedan 21 år tillbaka nu. Vi har gått igenom så otroligt mkt tillsammans. Det är en konstig känsla att efter ha träffats nästan varje dag i flera år, nu träffas kanske vartannat år, men ändå så finns hon så nära mig. Vi har vuxit upp och blivit helt skilda personer med två helt olika liv men trots det så känner, iafl jag ,att hon kommer vara en av mina bästa vänner hela livet . Antar att det är det som kallas vänskap :)

Här är några bilder på oss som jag hittade.

 

Miss You Babe, Hoppas vi kan ses nått snart! :)

 

 

1 kommentarer

Linnea

25 Apr 2010 22:06

hahaha!! vilka bilder!! :)

Vad söt du är min vän!

saknar dig väldigt mycket!

Kommentera

Publiceras ej