Ibland rasar bägaren över.

0kommentarer


Ibland blir jag sååå irriterad. Har min dator gjort nått annat än krånglat. Nu har den varit inskickad två gånger på en månad, först för att modekortet krachade sedan för att dom hade haft sönder min internetknapp så jag inte kunde använda mig av de trådlösa internet. NU när jag fått hem dator å allt ska fungerar så slår det trådlösa internet ifrån för mig hela tiden. Blir ju knäpp på det här. Fredrik stackarn har kollat lite å är lika irriterad han över min dator :P Så här ska väl formateras om åter igen så får vi hoppas på det bästa :-/


Så här är det hos oss på kvällarna nuförtiden. Inte nog att han ska jobba med datorer på jobbet han måste jobba med det när han kommer hem oxå. Duktig är han iafl :)



Dagen har annars varit helt okej, haft "ute" dag hela dagen på praktiken. Arbetat hårt även jag idag med att såga ved. Börjar bli en höjdare på det där nu :P

Imorgon väntar kanske Bollnäs, ska kika om det finns ngn grill att köpa för på fredag ska vi ha lite middagsbjudning här hemma och då tänkte vi allt se till att bjuda på grillat. Nu får de vara nog med vinter för iår.

Nu väntar sängen. Har sovmorgon imorgon så nu ska jag verkligen se till att sova ut :)

GodNatt!!

Kommentera

Publiceras ej