Tröttheten tar över.

0kommentarer

Klockan är bara fem men den känns som den är tolv på natten. Jag är sååå trött och inte bidrar mörkret till att jag blir piggare heller.

Jag provade iafl på lunchspinningen idag och passet var helt okej, bra tempo med varierade övningar, precis som jag vill ha det! De ska ja nog prova på fler gånger. Efter träningen var de tänkt att jag skulle fara hem och plugga men istället så ringde min syster och sa att dom skulle komma in till Ljusdal så då stannade jag ett oxå så jag kunde snoosa lite på mina syskonbarn!

Nu är jag iafl hemma och har slängt i mig en pasta alfredo, tröck i mig den för huvva vad äcklig den var men jag var så hungrig och eftersom ytterligare ett träningspass väntar om en timme så är de viktigt att få i mig lite energi. Ikväll är det ju nämligen AFRO dansen, vilket jag inte kan missa!

Sedan har jag gjort ett stoort misstag, jag har förväxlat dagen då jag ska ha min tenta. Trodde de var två veckor kvar men icke det är bara EN. Så nu har jag lite panik. Antar att den kommande veckan kommer innebära PLUGG PLUGG och åter PLUGG.

Ge mig lite mer energi och motivation tack!

Kommentera

Publiceras ej