Måste få avreagera mig lite..

0kommentarer


Nu bara måste jag få klaga lite..jag är så irriterad!

Jag brukar aldrig orka kika vidare på idol som kommer efter nyheterna utan jag kan läsa på nyheter sedan vilken som inte har gått vidare men just ikväll har jag inget annat för mig utan satt och väntade på att det skulle börja. Efter enbart 10 min så blir det reklamFAN igen. Jag orkar faktiskt inte sitta och kolla på tv längre då det exakt heeela tiden ska komma in nån kass reklampaus.

Jag betalat helt sinnessjukt med pengar för att ha tv här hemma, först har jag den hemska tvavgiften som jag allvarligt talat inte har en aning om varför jag betalar men sedan har jag ju även boxer jag måste betala för att få se något annat än 1,2 och 4.

Jag har alltid avskytt reklam men snart undrar jag om vi börjar bli som USA som har reklampaus för fjärde minut typ.  Det blir lixom inte värt att kolla på tv längre nästan...

Nu har jag fått avreagera mig om detta för ikväll och jag kan inte tänka mig att jag är den enda här som tycker såhär.....

Kommentera

Publiceras ej