Måndag kl 14.00 och jag sitter fortfarande i pyjamas!

0kommentarer



Haha ja men det är sant. Trots att klockan är så pass mycket har jag inte kommit mig för att byta om och göra mig iordning för dagen. Men har faktiskt varit duktig idag och skrivit och ändrat lite på rapporten som skall vara inlämmnad på söndag. Sedan är det ju rätt skönt att bara gå omkring i pyjamas oxå för den delen :P

Idag har jag börjat känna mig som en människa igen iafl, igår låg jag i feber nästan hela dagen. Tröck i mig ett x antal alvedon igår innan gästerna till fredrik födelsedagsika kom. Och undervärk gjorde dom, om det inte var tårtan då vill säga för ingen feber what so ever har jag haft sedan igår på dagen. Somnade dock som en klubbad säl igår efter de sista gästerna hade farit och jag sov ändå till fredriks klocka ringde kl halv sju imorse. MKT skönt. Inte ofta jag sover en hel natt nu utan att vakna så idag känner jag mig riktigt utvilad! :)

SOm sagt så var det Fredriks födelsedag igår och jag uppvaktade honom med presenter så fort han slog upp ögonen. Sötnosen blev så rörd. Jag hade gjort ett bildspel där jag lagt in både bilde, text och musik. I bildspelet berättar jag hur mkt jag tycker om honom och vad han får av mig i present, vilket var ett fallskärmshopp :)

Så till våren, eftersom det inte är direkt säsong nu, så ska Fredrik få hoppa fallskärm. ska bli spännande. Undra vem som kommer vara mest nervös. Jag som kommer stå och titta på eller Fredrik som ska hoppa ?:D


Hade önskat jag hade kunnat bjuda på lite bilder men min kamera är lite försvunnen här bland röran, men jag hoppas hitta den snart så jag kan bjuda på lite bilder.
Nu är det väl kanske dags att hoppa in i en dusch och försöka få lite ordning på dagen !

Tjipp så länge....

Kommentera

Publiceras ej