Inredning och funderingar.

0kommentarer


Det bara vräker ner regn. Hade tänkt ta mig en promenad efter jag släppt av Fredrik på jobbet imorse men jag kände inte för att gå runt och frysa och riskera att än en gång drabbas av förkyldning så promenaden för vänta!

Egentligen borde jag ta tag i städningen här hemma men energin är inte på topp, det känns så tråkigt att städa en lägenhetn som ändå inte ser städad ut. Men nu är det iafl saker och ting på väg att hända här hemma. Troligtvis ska en tv-bänk byggas imorrn och likaså ett databord så nu blir det lite mer ordning här! :)

Satt och kikade på IKEA igår oxå och vi har bestämt oss nu (tror jag) att satsa på bordet vi kikade på sist vi var upp, då var de ju självklart slutsålt men nu är den åter på lager igen. Sedan har jag även hittat en lampa som vi nog vill ha, såg förresten att lampan  tydligen blivit väldigt populär för den har varit med både på förkväll och på simon and thomas :P Den är väl kankse inte direkt den snyggaste jag har sett men jag tror den skulle göra sig riktigt bra i vårt vardagsrum då det är så högt i tak :) Sedan funderar vi även på en typ rottingfotölj att ha i vardagsrummet, men vi är lite osäkra än. Men skönt att ha lite ideer iafl så man känner att man kommit en bit på väg.





Fotöljen tror jag kan bli riktigt snygg om man lägger på en snygg filt och ev någon kudde.


Ska iväg och handla lite nya blommor hem hit oxå, det kan nog bidra till att de känns lite mer mysigt här. Har även en ide om att göra en egen tavla. Har hittat ett snyggt tyg som jag tänkte använda mig av..vi får väl se vad de blir av dessa ideer. Återkommer om det :P

Kommentera

Publiceras ej