Händelserik helg trots allt...

1kommentarer


Så var det åter söndag igen. Veckorna går så fort så jag hinner knappt blinka. Helgen har hittills varit väldigt bra iafl, Fredag kväll spenderade jag här hemma själv och satt och kikade på idol och åt onyttigt. Som det ska med andra ord på fredagar:P

Igår var jag hundvakt åt Magnus och Terese hund, sötaste lilla parveln, full fart hela tiden, Katterna mina var väldigt fundersamma och avvaktande men det gick överlag väldigt bra så nu vet jag att jag kan ställa upp som hundvakt igen utan några problem :)

På kvällen skjusade jag in Fredrik till Jon på lite fest och jag begav mig till Terese för lite mys och prat. TIden bara rusade iväg när jag var där och jag styrde bilen hem när klockan började närma sig två,  så passade på att plocka upp min kära sambo som varit ute på lite krogbesök då oxå!

Fullt upp är det idag oxå, bara jag orkar snygga till mig lite:P Nu först väntar lunch som Fredrik står nere och tillagar, riktigt gourmelunch : Korv med Bröd :P

Dags att sätta fart...

1 kommentarer

isabell

26 Oct 2009 22:31

jamen tack detsamma :D vi hade ju jätteroligt! det bör komma en repris tycker jag. tycker absolut du ska haka till helgen, får inte dröja såååå jääääätteläääänge tills du ska gå ut nästa gång ;)



hahahahaha. du får hämnas på mig helt enkelt! du har ju en miljard bilder!

Kommentera

Publiceras ej