En massa tankar...

2kommentarer


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva i den här bloggen. Det känns på något sätt fel att skriva sina innersta tankar här för jag vet aldrig vem det är som läser min blogg och sedan kan vissa saker säkert tolkas fel. Ofta är det ju "mindre" bra saker som man skulle vilja skriva ner, bara få ventilera sig lite men oftast avstår jag från att skriva.
Varför beror som sagt på att jag är rädd att allt ska tolkas fel och vissa saker vill jag bara skriva ner och inte prata om..

Sedan antar jag att jag är rätt dålig på att säga hur jag egentligen mår, inte för att jag mår dåligt nu på något sätt men jag har bara svårt att hitta den rätt motivationen till saker och ting. Och istället för att bli sur så borde jag kanske bara gå in i mig själv och tänka på vad jag egentligen vill. 

Vilket dravel, men vad jag vill säga är iafl att den här bloggen handlar och kommer nog fortsätta att handla om saker som sker i mitt liv och de saker som jag anser andra kan få ta del i.

Ni som läser min blogg får ursäkta min otroligt fula blogg just, min header syns ju tydligen inte alls och allt är bara vitt och enormt tråkigt. Jag ska försöka förändra utseende. Min sambo har aldrig tid så om det är någon som har tråkigt och vill göra om min sida, så varsego :)

Jag ska försöka att piffa upp hela bloggen oxå, med lite extra bilder osv. Kameran är dock fortfarande på vift men tänkte försöka få ordning här i helgen nu så kan ni få lite bilder av hur min nya lägenhet ser ut oxå :)

2 kommentarer

Madde

15 Oct 2009 18:34

Jag har en oanvänd design liggandes som är väldigt enkel som du kan få ta om du vill. Annars kan du höra av dig om jag ska göra något nytt till dig :)

Madde

15 Oct 2009 18:36

Oj skicka fel länk. Du kan ju skriva på min vardagsblogg eller på msn om du vill :P

Kommentera

Publiceras ej