Det susar i mitt öra.

0kommentarer


Jag håller på att bli tokig. Är det inte det ena så är det det andra. Nu har min (hur jag nu än ska förklara det) susning i örat kommit tillbaka. Det går helt okej då jag är uppe och aktiverar mig med massa saker men som nu då jag ska sitta och läsa eller speciellt då jag ska sova så håller jag på att bli tokig. Det piper inte i öronen så som det kan göra efter man varit på krogen utan det brusar mer, svårt att förklara men irriterande är det! Det har varit så här tidigare oxå men de brukar släppa efter en dag men nu har det hållt i sig i 4 dagar..
Funderar på att fara iväg på apoteket och köpa revaxör ,eller vad de nu heter, för och prova om det e massa vax där inne. För släpper det inte snart så lovar jag att jag blir tokig !!


Kommentera

Publiceras ej