Dålig uppdatering..Jag vet...

0kommentarer


Men har dock en orsak till det då jag inte har haft något internet här hemma på en vecka. Nu ska det iafl vara fixat så får hoppas på det :)

För att kort sammanfatta vad som hänt den senaste veckan så har jag varit upp till Östersund på skolan för att redovisa vår rapport, gick mkt bra och fick riktigt bra kritik. Fick nyss veta att vi blev godkända oxå så det känns mkt skönt. Nu är det bara tentan kvar i kursen då. Känns mindre roligt. Men det är väl bara att bita ihop och hoppas att tentan kommer gå bra :)

I helgen var de meningen att det skulle bli en massa pyssel här hemma men så blev inte fallet. Började med att kliva upp i skaplig tid på lördagen och for iväg på morgonspinning sedan var de tänkt att jag skulle hinna med att städa hela lägenheten och försöka få lite ordning. Så blev inte fallet. Nedervåningen hann jag med, typ. Men fortfarande känner jag det så tråkigt att städa här när det ändå ligger kartonger framme. Efter helgen hoppas jag att tv bänken kommer vara uppe så vi kan börja få lite mer ordning och slippa dom här hemska kartongerna här!

Jag ska knäppa lite kort på lägenheten men vill komma lite mer iordning först. Roligare att se när lägenheten är städad och fin! Kanske ska förklara oxå att jag bor i en lägenhet där jag har vardagsrum på övervåningen och sovrum och kök på nedervåningen om ni undrar. Bilder kommer som sagt, ni får bara ha lite mer tålamod :)

Lördags kvällen spenderades hemma hos Sara med Jennifer och Isabell. Var mkt trevligt! Utgång på Stadt väntade sen. Var meningen att vi skulle gå ut på järnvägs men där var det fullt så då gick vi på stadt istället. Vid 02 kom min sötnos och hämtade mig, trots att han skulle upp tidigt och iväg på barnkalas:)

Enda tråkiga med den här helgen är att jag inte har hunnit träffa Elin så mkt nu när hon varit hemma. 30 min bara :( hade ju tänkt att jag skulle komma in på jvgs så vi hade kunnat festa lite ihop men inte. Men är glad för de 30 min vi fick. Det är ju alltid ngt :)

Nu är det dags att försöka få ngt gjort med plugget innan det är dags för ett spinningspass på lunchen.


Kommentera

Publiceras ej