Dags att börja igen kanske ?

0kommentarer


Evigheter sedan sist men måste säga att min motivation inte direkt varit på topp. Men ska försöka att hålla igång bloggen igen nu. Har bett min kära sambo att försöka att ändra lite färger på bloggen så vi får väl se om det blir något annourlunda här. ( är väl kanske 4-5 gånger jag skriver det här på bloggen men ändå) :P

Nåväl vad har hänt sedan sist då, jo vi har nu bytt lägenhet så nu bor vi ute i storhaga,har inte riktigt kommit iordning än men de flesta kartongerna är iafl borta. Än så länge så känns det jättebra här, enda nackdelen hittills är avståndet in till Ljusdal. Det är lite trixigt då vi bara har en bil men det gäller bara att planera så ksa vi väl få det att gå. Planer finns däremot att jag ska köpa mig en bil, för jag antar att jag inte kommer vilja gå in till ljusdal i vinter.

Skolan har börjat rullat på som vanligt oxå nu, går väldigt segt för mig men jag försöker kämpa på. Har varit lite träffar den här gången och det är enormt skönt.

Vi har även blivit fyra i familjen, vet inte om jag har nämt det tidigare ibloggen eller inte men nu har vi en kattunge här hemma oxå, en busig med mysig sådan! Så roligt att se att Kalle och lillfröken passar så bra ihop oxå :)

Det blev ett litet inlägg iafl, nu har jag iafl kommit igång så kankse det blir enklare att få rutin med att skriva sen. Nu är det dags att hoppa in i en dusch för om några timmar ska jag iväg till min kusin för att färga håret. Ska bli spännande :)

Kommentera

Publiceras ej