Tänkte att jag skulle visa er...

3kommentarer


Tänkte att det var dags att jag skulle visa er lite om hur det ser ut här hemma. Vi är långt ifrån klar vilket kommer synas på några bilder där det ser alldeles tomt ut samt där det står kartonger framme. Men tids nog blir vi nog klar oxå, små små ideer börjar växa nu så allt eftersom så ska det här bli en mysig lägenhet oxå :)


Här är ialf mitt kök. Det ska piffas till lite inför julen men massa saker måste inhandlas först.

 

Här är vår fina bänk, som verkligen inte gör sig rättvisa på bild men men, den har iafl Fredrik gjort alldeles själv:) Står än så länge där i köket, får se om jag kommer flytta på den igen lite längre ner mot hallen.

 

Sovrummet är inte alls i ordning så den väntar jag med att knäppa på tills det är lite mer färdigt :)

 

Från köket så kommer trappen upp mot vardagsrummet, precis innan trappen så har jag inrett lite såhär tills vidare. Tappen är bara vanligt tråkigt, funderar dock på att ställa ngt i trappen så det ser lite trevligare ut. Har ett litet litet fönster iof oxå på höger sida på trappen.

 

Sedan till mitt vardagsrum, som är långt ifrån klar. Men vi har kommit en bra bit på väg iafl. Det är svårt att fota så jag får med helheten men nu får ni iafl se lite hur vi har det här hemma Vi är inte riktigt nöjd med vårt vardagsrum än så om ni har några ideer så mottages dom gärna! Mer än gärna :)

 

Så det var en del av min lägenhet. Jag trivs jättebra här, området är bra och man kan verkligen slappna av. Glömde visa mina otroligt stora och lite konstigt placerade fönster i vardagsrummet. Som utsikt har jag iafl lite skog och några får :P

 

 

3 kommentarer

Elin

26 Nov 2009 22:21

Jättefint! Längtar tills jag får komma dit och mysa med dej!

Malle

26 Nov 2009 22:31

Ser supermysigt ut =)

Linnea

29 Nov 2009 02:36

åhh vad fint!!! jag vill komma och hälsa på!!!!

Kommentera

Publiceras ej