sjuk....

0kommentarer


Jahapp så var man dålig igen då. Började igår med att min tunga svullnade upp, haha ja jag skrev rätt, Funderade på om de är ngt jag hade ätit men kom inte på ngt skumt. När vi kom hem igår kväll så blev ja sämre och började frysa. Tänkte att de skulle försvinna under natten men sådan tur var väl för mkt att hoppas på. Nu sitter jag här och fryser som en tok och snorar. Ingen halsont än så länge så det är kanske inte knorrsjukan iafl :P

Var meningen att vi skulle ha myskväll här hemma igår oxå men surroundsystemet krånglade och när vi skulle bränna ut filmen från datorn så funka inte det heller. Så Fredrik satt och pysslade med att koppla i surroundsystemet och jag låg och sov :)


Kom precis på att vi har bokat tvättid från kl 8-12 idag men som om jag orkar gå ut och till nästa gård nu..nej huvva, Får  nog gå skitig i några dagar till :P

Kommentera

Publiceras ej