Mycket och mer, och inte fortsätter det att lugna ner sig

0kommentarer


Fick reda på strax innan förra helgen att jag klarade min tenta. Fick ett B till och med, det hela förvånar mig dock eftersom jag inte gjorde annat än stressa under hela tentan och glömde både det ena och det andra men måste väl ha fått med det viktigaste trots allt. Skönt känns det iafl :)

Annars så var vi upp till funäs på dop förra helgen, blev en lång men mycket trevlig dag. Min Fredrik var så fin i kostym, inte ofta man får se honom i den :) På söndagen fick vi besök från Mora, En gammal arbetskamrat till Fredrik var här tillsammans med hans flickvän. Och på kvällen kom min faster med familj så det var en fullsmockad helg med andra ord.

Sedan nu i veckan har jag försökt få lite plugg gjort. Fy fan för arbetsrätt säger jag bara. Idag har jag trots allt fått en massa gjort och svarat på inte mindre än 39 frågor om LAS. Lika roligt som det låter kan jag säga :(

Nu har jag även börjar julpynta lite, tänkte först bara ta fram grejjerna tills i helgen men jag insåg snabbt att det skulle inte ta många minuter att ställa sakerna på plats. En julstake i ena fönstret, en annan julstake i den andra och så en julstjärna i det stora köksfönstret + två tomtar. Sedan var alla våra julsaker slut :P
Måste iväg imorrn och kika om det inte finns ngn större adventsstjärna till köksfönstret för den jag har såg inte bra ut. Lite mysigare känns det dock här hemma. Det är trots allt något speciellt med julkänslor!

Imorrn är det även dags för att ta vaccinsprutan, fortfarande väldigt skeptiskt till att ta den. Men ska iväg och hämta min bror imorrn efter han slutat så ska vi iväg. Ska låta han ta först så får vi se hur jag gör sen :)


Kommentera

Publiceras ej