Fredagkväll och jag har ont i armen...

0kommentarer


Så var det dags för veckans fredagsmys då. Började dagen med plugg för att sedan fara iväg för att plocka upp min bror för att bege oss mot gamla baslivs där det väntades vaccinering. Huvvaligen!

Det hela var ju över på bara några minuter och sprutan gjorde inte ett dugg ont, det spände till lite då hon tröck in själva vaccinet men annars nada. Hade hoppas på att jag kunde bli en av dom som inte skulle få några biverkningar men ack så jag bedrog mig. Helvetes jävlar säger jag bara vad jag har ont i min arm. Nej nu överdriver jag väl lite men det känns helt seriöst som den värsta träningsverk man kan ha i vänster arm. Kan knappt höja upp armen. Hoppas däremot att det inte blir värre än såhär. Annars mår jag för den delen helt okej utifall ni ville veta :)

Kvällen har annars spenderas med lite julshopping med Fredrik samt en underbart god middag bestånde av hemmagjord potatisgratäng och pepparfilé och ett glas rött vin! MKT GOTT.

Vi har även ätit lite chips och såklart för att inte glömma marabou chokladkaka, detta medans vi tittade på den första Johan Falk filmen. Måste säga att jag trodde den skulle vara mkt sämre. Blev glatt överraskad. Får hoppas bara att de andra filmerna är lika bra.

Nu väntar sängen, imorrn väntar städning och lite pyntning här hemma.

Natti natt!!


Kommentera

Publiceras ej