Fredag = Fredagsmys!

1kommentarer


Ja så var det fredag igen, veckan har verkligen bara sprungit iväg, trots det har jag fått mycket gjort.

I tisdags och i onsdags så var det dags för ny kursstart igen, nu står arbetsrätt på schemat. Och som ni förstår utav namnet så innebär det ännu mer juridk =Lagar och paragrafer :-/  Men jag försöker se positivt och hoppas på att det går lika bra om inte bättre än vad juridken i vårast gick.

Igår höll jag på att dona här hemma igen, men nu kan jag faktist säga att det nya tvbänken samt nya databordet står på plats. Kartongerna är borta och mitt vardagsrum börjar kännas helt okej. Fortfarande finns de massa saker som man vill ändra på men men nu är vi så gott som nöjd för tillfället. Det ska bara till lite små prydnader här och var så det inte ser så tomt ut. Imorrn ska vi försöka hitta nå snygga gångjärn till hemmabiosystemet oxå så att högtalarna kan sitta snygg uppe på väggen. Imorrn kväll ska ha bli ordentligt myskväll med filmtittande med min sötnos :)

Idag har jag sorterad en massa skräp och fått hjälp (skjus) av pappa till åkerslund, sedan har jag målat en list som vi ska sätta upp i köket så jag kan få upp alla saker från diskbänken. Har köpt en sån där stång från IKEA som sitter ovanför diskbänken. Svårt att förklar men ni förstår säkert ändå annars var de väl skit i samma oxå :P

Nu sitter jag ensam i storhaga och är tröttare än tröttast. Idol är såklart på och jag får hoppas att det blir ett bra program ikväll. Har nyss ätit upp min middag som idag var tacopaj. Första gången jag gjorde det och det blev faktiskt helt okej!

Nu ska jag bädda ner mig under filten och mysa lite med lilja som ligger här bredvid mig och kurrar :)




1 kommentarer

Elin

14 Nov 2009 00:35

Har lite kompendier och shit om arbetsrätt, organisation och arbetsliv osv om du behöver.

Kommentera

Publiceras ej