trötthet, pluggångest och totalt omotiverad!

1kommentarer


Det har återigen varit väldigt dåligt med uppdatering men energin är inte på topp.

För er som är nyfikna på mitt hår och som inte redan har sett det så blev längden ungefär som på nicole bilden. Vi färgade håret lite mörkare än det jag hade och satte in en slinga i håret, denna satte man dock bara fast i håret så det kommer lossna inom en snar framtid men det var kul att prova ngt nytt bara! Jag är iafl nöjd , skönt att bli av med lite hår faktiskt. Har dock ingen bild på mig själv men ni klarar er nog ändå :)

Annars har den senaste veckan bara rusat iväg och nu när jag sitter och försöker att komma på allt så har jag ingen aning om vad jag gjort :P Det har blivit dåligt med träning, två löprundor har det dock blivit. Igår var jag och Sara iväg till måga och jag sprang hela 5.7 km, tempot var väl kankse inte det bästa men jag tog mig runt iafl.

Just nu är jag bara så otroligt trött, trodde att solen skulle bidra till att jag vaknar pigg på mornarna men inte, när jag vaknar på mornarna vill jag bara dra täcket över mig och sova vidare. Har hur mkt som helst att plugga inför tentan nästa vecka oxå men motivationen är lika med noll! Kan ju hoppas att morgondagen känns bättre......

1 kommentarer

Lina

29 May 2009 10:52

Åå, och denna vecka som jag har haft fullt upp varenda kväll tyvärr, men vad sägs om tisdag eller torsdag nästa vecka? Kan ioförsig onsdag också men då efter 19:30... Eller har du något annat förslag? :)

Kommentera

Publiceras ej