Lördagkväll

0kommentarer


Veckan som gått har varit en pluggvecka. Har fått många instuderingsfrågor gjorda, vilket känns otroligt bra, mindre bra att jag inte har hunnit läst så mkt! får se om det får bli söndagsnöjet kanske.

Träningen vet ja inte riktigt hur de gått den här veckan,  har sprungit 3.5 på måga med Fredrik en dag, lyckade faktiskt en morgon kliva upp och springa 2.5 själv oxå, det gick dock mkt trögare än 3.5 av ngn anledning, fast hade ju iof inte stoppat i mig något innan heller så kanke var därför :P Har även hunnit med ett pass på pace med Sara.

Hade tänkt träna idag oxå men min trevliga kropp säger nej. idag har jag mått väldigt knepigt, känns som om det är en förkyldning är på g. Näsan rinner och jag fryser och svettas om vartannat. Har inte tid med att bli sjuk just nu men ändå så säger jag bara att att det får F*N bryta ut ngngång isåfall, hatar att gå runt och vara småförkyld hela tiden....Tog iafl en promenix med Sara nu på eftermiddagen, var skönt att komma ut lite!

Nu sitter jag här med en chokladkaka och lite popcorn. Bästa för förkyldning eller hur ? :P
Sitter och kikar på eurovision nu oxå, får se hur bidragen är iår, ska ju vara lite bättre kvalite på det i år men vi får väl se :)

Kommentera

Publiceras ej