Full fart.

2kommentarer

Var ett tag sedan sist igen. Det har väl inte hänt direkt ngt intressant men det här ändå varit fullt upp. Har försökt att att ta det lungt efter jag skickade in hemtentan men i söndags så var jag och fredrik upp på Järvsöklack.

Gjorde iordning en picknikkorg och kilade upp. Väl uppe på toppen satte vi oss på picknikfilten jag hade med och fikade och bara myste. Kom en örn av ngt slag och flög ovanför oss en sväng oxå. Kanske var hungrig den med ? :P
På väg ner så gick jag först och när vi hade några hundra meter kvar till bilen så skriker helt plötsligt Fredrik åt mig att stanna och komma upp dit han var. Jag flög nästan rakt upp då han skrek, blev så rädd. Tydligen hade jag hållt på att trampa på en huggorm. Den bara låg där mitt på stigen. Fredrik började stampa med fötterna och då började den åla sig därifrån.  Bildbevis finns :) Kan lägga ut lite bilder senare för just nu sitter jag uppe i Sundsvall på skolan.

Har försökt förstå mig på avtalsrätt hela dagen. Kan säga att det bara snurrar i hjärnan just nu. Men de e bara att stå ut i 4 timmar till sedan far jag hemöver igen. Nu väntar det dock köprätt eller ngt sånt. Får se om jag blir nå klokare:)


2 kommentarer

Jessica

11 May 2009 12:33

HAHA jaa nog är hon söt allt, liten också =)

Har ingen aning om vem du är, men jag "snokade" runt på Saras sida och hittade till dig =)

Jessica

11 May 2009 12:40

Det blir en tjockis innan det är klart då!

Dom är så go! Inatt vaknade jag av min ramlade ut genom fönstret i sovrummet. Ville så gärna ut men ingen hörde eller fattade det =)



Jo, vi har jobbat ilag, eller ja. Bytt av varandra kanske man ska säga. Känner inte henne så väl heller, men go tjej är det det lilla jag märkt av.



Du får hälsa henne!

Kram

Kommentera

Publiceras ej