Beslutsångest.

7kommentarer


På måndag ska jag klippa och färga håret och som alltid så finns den här dumma beslutsångesten. Jag tycker det är så svårt att veta vad man passar i för jag vill verkligen göra något annat nu. Våga klippa av det en bit iafl, färgen blir väl säkert ngt som det brukar men ändå :)

här är lite vad ja funderar på..










Känns som om alla frisyrerna påminner lite om varandra, men det är nog något sånt här jag funderar på iafl, men jag vet inte heller. Ni får gärna tycka till och komma med förslag både med färg och hur jag ska klippa mig :)


7 kommentarer

Sara

16 May 2009 22:04

Jag säger Nicole-frisyren med Rihanna-färgen! :)Huuur snyggt som helst! :)

Elin

17 May 2009 11:55

Rihanna all the way!

Madde

17 May 2009 13:18

Rihanna! våga :)

Lina

19 May 2009 11:31

Jag säger också Rihanna, supersnyggt skulle det vara på dig.. Nu är jag bara nyfiken på vad du gjorde också :)

Har haft en underbar helg och så roligt som man bara kan ha på en kryssning, dock hörde jag till de lugnare men lite party blev det..

Imorgon är det Engmanskapell på Stadt så då hoppas jag att du hinner hem och ska ut? Promenaden kan vi väl kanske ta på torsdag eller i helgen? Vad passar dig bäst?

Lina

19 May 2009 11:34

Jag säger också Rihanna, supersnyggt skulle det vara på dig.. Nu är jag bara nyfiken på vad du gjorde också :)

Har haft en underbar helg och så roligt som man bara kan ha på en kryssning, dock hörde jag till de lugnare men lite party blev det..

Imorgon är det Engmanskapell på Stadt så då hoppas jag att du hinner hem och ska ut? Promenaden kan vi väl kanske ta på torsdag eller i helgen? Vad passar dig bäst?

Lina

19 May 2009 11:35

Sorry - blev visst 2 :)

sara

24 May 2009 12:05

hej linda=) va roligt att vi hittat åt varandra även här=) det är ju bra med våra STORA planer!!! håret blev i alla fall väldigt bra av det jag såg av den suddiga bilden på skolan=)

kram sara

Kommentera

Publiceras ej