Spöklikt...igen...

2kommentarer




Så var det dags igen...

Ni som läser min blogg kanske kommer ihåg att jag för ett bra tag sedan skrev att min säng skakade. Alldeles nyss så hände det igen, denna gång var det dock soffan. Var riktigt längesedan de hände sist så man har nästan glömt bort det men nu så var det dags.


Hehe jag vet en som tycker sånt här är kusligt och det komiska var att jag precis var inne på hennes sida och läste. På hennes senaste inlägg hade hon lagt in hårgalåten och efter några sekunder av lyssnande så börjar soffan skaka. Så jag vet inte rikitgt om jag kanske ska skylla på Madde denna gång :)

Får se om det händer igen..jag överväger att det är tågen som bidrar till detta, men asså, det går ju tåg förbi exakt hela tiden här så varför känner man det inte fler gånger isåfall och varför skulle soffan skaka som om ngn tog tag i den och ruska den fram och tillbaka? MKT MYSKO!!

2 kommentarer

Madde

23 Mar 2009 23:34

men vafan! haha

här sitter man i mörkret, klockan är snart tolv på natten och så skriver du det där! skriv sånt där på dagtid istället :D

Björn

28 Mar 2009 23:16

Psst.. har inte direkt med spöken att göra.. Men.. Vill du ha ny design, så hinta lite.. Är ju trots allt det jag jobbar med hela dagarna....

Kommentera

Publiceras ej