Ny design ?

1kommentarer


Ja jag har sagt det förut att jag är så less min design på bloggen, och jag har försökt att övertala min kära sambo till att ändra lite men det har aldrig funnits tid. Sitter och funderar om jag ska försöka muta honom med ngt i helgen, tror ni han går på det? Middag som jag gör och lite massage som jag ger kanske fungerar? :P

Jag själv är så otroligt dålig på allt vad som har med koder att göra och att ens ge mig på att förändra om min blogg bidrar nog till att det blir riktigt gräsligt om ens något alls :P

Nu får väl bara se till att fundera ut lite färger och bilder man vill ha med så man kan bara säga åt Fredrik vad han ska göra :) Men ja vi får väl se om det blir någon förändring eller inte i helgen:)

1 kommentarer

Madde

04 Mar 2009 17:35

Spännande och se om han antar förslaget, har du en ny design nästa vecka så vet vi hur det gick haha :) Jag har också lust att göra om min...igen! Omväxling förnöjer heter det ju :D Lycka till med mutningen!

Kommentera

Publiceras ej