Lördagkväll..

2kommentarer


I går var det dags för den hemska tentan. Hade ju fått en aning om hur tentan skulle vara upplagd (trodde jag iafl) innan, men det var inte riktigt som jag tänkt mig. Det första frågorna svarade jag rätt utförligt på men sen gick det utför. Med tanken på att alla frågor var värda 9 poäng så krävdes det rätt mkt till svar så jag håller verkligen tummen nu att det gick vägen..hoppas hoppas hoppas!!!

Lördagen har iaf svichat förbi, såsom alla andra lördagar. Var iväg till AnnaLena en sväng på kalas tidigare idag eftersom hon fyller år :) Jag och F var iväg på granngården och handlade lite oxå. Ikväll har jag och Sara (tro det eller ej) men varit iväg och tränat.  Vi vill båda träna så det gäller ju att ta det stunder man har tid och vilja, kanske inte kl 20.00 varje lördag då men ändå! Trevlig hade vi det iafl. tränade både motion och axlar idag. Hoppade lite hopprep oxå och herregud vad jobbigt det var.

Nu har jag nyss vräkt i mig ett helt ton fruktsallad med glass känns det som. Men det är ju så farligt gott :)

 Tror det är dags att få sig lite sömn nu .Glöm inte att ställa om klockan inatt !! :)

GodNatt




2 kommentarer

Björn

30 Mar 2009 13:10

Jag glömde inte att ställa om klockan.. Idag, måndag så kändes det verkligen. Satan i gatan vad trött jag va =)

Det gick nog finfint på tentan ska du se!

Sara

06 Apr 2009 11:07

Men nu får du väl ta och blogga! :)

Kommentera

Publiceras ej