Kanske, kanske inte.

4kommentarer


Hehe ja, pratade ju om mutning i mitt förra inlägg för att få en ny design på min blogg, berättade min briljanta idén för Fredik nyss och han lät riktigt tveksam. Sa att jag ska både laga riktigt god mat och sedan ska ha få en massage.  Han såg ju riktigt fram emot det men vägrade att börja med sidan innan han fått mutningarna, frågan är då dock bara om man verkligen kommer sätta igång med min blogg över huvudtaget i helgen ?

Ingen simning blev det ikväll, varken jag eller Sara var så pigg på att åka iväg men vi tog oss ialf ut på en liten promenix. Alltid skönt med lite frisk luft trots att det  snöa/regna lite ikväll. Ska försöka lägga mig strax oxå, får väl se hur det blir med den saken men har tvättid imorgon bitti kl 08.00 :-/



        

Måste ju bara visa hur det brukar se ut hos mig på kvällarna ibland:)

4 kommentarer

Annefrid

05 Mar 2009 11:30

naw vikken söt kisse! (=

Sara

06 Mar 2009 14:49

det gör jag så gärna så :)

Sara

06 Mar 2009 14:52

haha ja du kommer nog känna av den igen ska du se :D men nu kanske det inte behövs heller, första gången brukar ju vara den svåraste :)

Sara

06 Mar 2009 15:06

jag lovar att se till att du använder det :)

Kommentera

Publiceras ej