Dåligt med uppdatering...

0kommentarer


Ja, jag vet..men antar att bloggtorkan är här!

För att sammanfatta allt som hänt den senaste tiden så är det att jag varit nere och hälsat på min kära syster med familj. Haft en riktig kanonvecka där nere, trots tidiga mornar, skrik, tårar och trötthet :P  Fått Godkänt på vår gruppuppgift. ( Fick tom kommentaren att vår arbete var värt mer än ett godkänt om något sådan betyg skulle funnits)  Har åkt skoter för första gången i mitt liv (resan blev dock inte så lång men men det är en annan historia) Ätit grillat hos svärföräldrarna samt varit kattvakt åt päronens tre katter :)

Ja det var nog vad jag gjort den senaste veckan, träning har det dock inte blivit något av, om man inte kan räkna alla gånger man gått upp och ner för alla trappor hos syster då (bor längst upp, typ femte våningen UTAN hiss ) samt hur mycket man burit och lekt med lilla sötnosen då :)

Nu sitter jag åter här i soffan på söndagskvällen och Fredrik har precis åkt iväg på jobb igen. Funderade ett tag på att plugga men överväger att sätta igång en film och sedan krypa ner och sova. Nya tag som gäller i morgon!



Kommentera

Publiceras ej