Tentaveckan är här!

2kommentarer


Jahapp så var återigen en helg förbi. Nu väntar tentaplugg hela veckan. Så här lite har jag nog aldrig pluggat förut inför en tenta tror ja, ush jag känner mig så oförberedd. Det är så sjukt mycket att kunna och att förstå. Men det är 3 hela dagar kvar samt kvällen i kväll så än hinner lite fakta fastna i hjärnan, förhoppningsvis :)

Helgen har annars varit bra, på lördagen for jag upp till mamma och pappa, gav mamma en fin blomma som morsdagspresent redan då eftersom hon har jobbat hela helgen så passade jag på medan hon var hemma . Blev kvar där uppe hela dagen, låg ut och solade lite samt rensade rabatten lite. Åh vad jag önskar att jag hade en uteplats oxå!

Nåväl igår var det fika som gällde på huller om buller, jättemysigt där faktiskt. Passade på att köpa hem en kruka som jag hängt i fönstret oxå samt en fin rosa blomma så nu är det sommarfint här hemma! PÅ eftermiddagen for vi upp till svärföräldrarna och åt grillat :)

Fick mig förresten en cyklel igår oxå, en sån där gammal damcykel så nu ska här cyklas. Min gamla cykel är ingen höjdare, det är bara jobbigt att cykla på så nu är jag så glad :)

Dags att återgår till studierna! Tjippp

2 kommentarer

Lina

02 Jun 2009 13:22

Absolut, idag passar perfekt. Jag slutar 18 och är redo ett par minuter efter det skulle jag tro, vad sägs om 18:30? :)

Lina

02 Jun 2009 13:48

Ja jag skickar ett sms när jag går hemifrån jag så möts vi efter halva vägen eller nåt sånt då, brukar väl vara vid coop ungefär. Får nog sällskap med en 4 fotad liten vovve också, hoppas att det inte gör något? Ser verkligen fram emot att träffas, det går lite länge mellan gångerna tycker jag..

Kommentera

Publiceras ej