Tentaångesten är här på riktigt!

2kommentarer


Nu är det kvällen före och kroppen är helt slut. Jag har föröskt att läsa och ta in mycket idag. Har gått igenom alla anteckningar idag igen men trots detta känns det som att hjärnan är helt tom. Jag hatar att misslyckas och att få gå på "sommarlov" med tanken på att ha misslyckas är inget jag vill. Jag försöker så gott det går hålla huvudet högt men det är svårt då kroppen inte är annat än trött och hjärnan känns som den redan har gått och lagt sig. USch för tentor säger jag bara!

Funderar på att ta en sista titt på dom sista anteckningarna nu och sedan mysa ner mig i soffan och glo lite på tvn innan det är dags för john blund att komma. Det blir ju en tidig morgon imorrn så det är väl bäst att ladda upp krafterna.

Håll nu tummen att det kommer rätt frågor för mig i morrn så att tentan kommer gå vägen :)





Satt och kikade på lite bilder nyss och då hittade jag den här på datorn :)





För nästan exakt ett år sedan. Jag och Linnéa. Åh vad jag saknar dig gumman :)


2 kommentarer

Linnéa

05 Jun 2009 00:15

åååh vad glad jag blev att se den bilden! saknar dig verkligen min underbara vän!



jag vet inte hur jag ska klara av en sommar utan dig... :( har aldrig vart med om det förut..



Call you tomorrow!



puss

Lovisa

08 Jun 2009 23:38

fin bild!!

Kom till Helsingborg Linda!

Kommentera

Publiceras ej