En pluggdag.

1kommentarer


Två böcker är nu utlästa, den största och sista är nu kvar. Suck! Ångesten inför tentan börjar infinna sig rejält. Det känns inte ett dugg bra det här. Men jag ska försöka kämpa på så gott det går.

Men en sak är då säkert att jag är helt facinerad över alla advokater, jurister och åklagare och alla andra som arbetar med sånt här dagligen. Jag tycker det här räcker gott och väl. Hur ska man lyckas förstå? när man lärt sig en sak så kommer det helt plötsligt upp en liten liten paragraf med ett undantag. Det snurrar lagar, förordningar, paragrafer, EG rätt, förvältningsrätt m.m i huvudet..  Vissa saker är intressanta men ärligt talat så är det mesta mest obegripligt tror jag :P

Nåväl strax väntas en springtur med Sara. Behöver röra på fläsket lite nu. Kankse man får lite mer energi till annat sen. Ikväll ska jag även promenixa med Lina. Var evigheter sedan sist så det ser jag fram emot :) Tror det är bra med lite småpunkter att se fram emot så kanske man kan försöka vara lite mer effektiv med studierna. ( Förhoppningsvis iaf) :)

2½ dag nu. Sen Sommarlov :)



För ca ett år sedan, på en promenad runt kyrkön :)

1 kommentarer

E

02 Jun 2009 15:51

Fin tjäj!

Kommentera

Publiceras ej