En kväll med fest.

0kommentarer


Det regnar utanför. Det har regnat massor här idag och mer har dom lovat. Så typiskt en sån här helg. Ikväll är det nämligen cruising här hemma. Kan väl inte direkt påstå att jag är så sådär superintresserad av alla bilarna men iom att det är crusing så innebär det att de kommer vara massa folk i farten så då gäller det att passa på att gå ut en sväng :)

Nu är jag iafl precis klar, håret blev inte som jag vill men vad gör det. Med lite alkohol i kroppen tycker jag nog att det ser bra ut ändå :P Sitter och väntar på mina kära brudar som ska komma nu.. :)

Nu är det dags att öppna vinflaskan. Håll tummen för att det blir en riktigt kanonkväll :)


Btw. precis nu när jag skriver detta är den en gubbe som rotar i soptunnan ute på gården. Mkt fräscht :-/

Kommentera

Publiceras ej