En fredagkväll med Elin

0kommentarer


Så var det åter fredag igen och idag har det varit studenternas dag. Ja det är det väl fortfarande. Det är alltså hela 4 år sedan nu som jag tog studenten. Helt sjukt hur fort tiden har gått egentligen..Undrar vart man är om 4 år ?

Har jobbat tidigare idag sedan var jag ute och åt med mamma och pappa och nu sitter jag här hemma hos mig med Elin och svullar godis i massor och kikar på Carina Berg.  Så trevligt att kunna umgås igen. Tjejen har varit saknad! 

Imorgon är det crusing här I Ljusdal och här hemma väntar det nog lite fest. Var längesedan nu så det är väl dags för lite party antar ja. Vinet är på kylning iafl, nu är det bara klädvalet som ska bestämmas. Hoppas på en riktigt skojjig kväll imorrn iafl :)

Nu är det bäst jag återgår till sällskapet innan hon somnar i soffan :)

Kommentera

Publiceras ej