Åter en dag har gått....

0kommentarer

Dagen har rusat iväg som vanligt nuförtiden och jag sitter åter en kväll med plugg upp till öronen. Jag längtar tills jag har gjort tentan nu. oavsett hur det går. Antar att det är för att jag vet att skolan snart är slut för den här terminen som jag har gett upp. Tröttheten tar som övertag just nu och iom den så finns inte heller någon motivation. Imorrn är det sista rycket iafl. Kämpa kämpa!

Idag när Fredrik kom hem vid middagstid stod det en blomma utanför vår dörr. Vi förstod inte riktigt vems det var först men efter Fredrik frågat grannen så visade det sig att vi har fått en röd pelagon av våran hyresvärd, var med en lapp där dom önskade oss en skön sommar oxå. Tyckte jag var riktigt snäll! Sedan är de väl alltid skoj att få blommor oxå :)

Just nu är jag även ensam hemma. fast iof det har jag väl varit nästan hela veckan. Fredrik är iväg och donar med jetski-bilen och den verkar aldrig bli klar tror jag.Men snart börjar ju tävlingarna så antar att det är bra om bilen är klar tills dess :P sedan är det nog bra att jag är ensam hemma nu oxå så jag får lite plugg gjort.

Usch förstår att det måste vara tråkigt att läsa om hur mkt plugg jag har jämt, dessvärre är det mitt liv just nu. Men till helgen kanske det kommer upp några roliga inlägg om några roliga händelser :) Ska försöka förbättra mig och ta med kameran då jag gör saker oxå :)


Kommentera

Publiceras ej