sammandrag av helgen...

0kommentarer


Tanken var att jag skulle blogga regelbundet men det funkar inte så bra...men händer väl inte direkt så mkt heller som är värt att skriva om :P

Men sammanfattningsvis så var helgen iafl väldigt mysig och trevlig. I lördags träffade jag min fina vän Elin. Vi gick på Wallander-Hämnden, sedan kom Malle och plockade upp oss och så åkte vi vidare till Emilie och Linda. Dock blev jag inte så långvarig där då jag och Fredrik skulle vara hundvakt men det var riktigt trevligt den lilla stunden de varade iafl :)

Jag och Fredrik åkte iväg till lilla Gillie iafl och busade och hade det mysigt. Vi öppnade en flaska rött åsså spelade vi lite corounne på det (Jag vann) sedan blev det lite kollande på tv innan de var dags att sova. På morgonen kom en liten busig hund och väkte mig...la sig så fint bredvid mig och slicka på mig! :-/  Fredrik gick sedan iväg för att snickra ihop en bänk som vi ska ha här hemma..kommer bli så snygg, medans låg jag och gillie i soffan och myste lite och kikade på hundarna som var på tv :P

Senare på söndagskvällen efter Fredrik åkt i väg på jobb igen så åkte jag och Elin iväg och köpte oss lite gott till vår myskväll som vi planerat. Kikade på festival av alla filmer...vi fick riktig nostalgi!  Riktigt mysig kväll som jag hoppas vi kan göra om, om inte allt för länge!! :)



Kommentera

Publiceras ej