trötter....

1kommentarer

Först måste jag bara säga att något mer skakande av sängen har jag inte kännt av...än iafl.

Gårdagen var lugn (som vanligt) men tog en riktigt riktigt långpromenad på kvällkvisten med Lina, riktigt trevligt var det, var längesedan vi träffades nu och det var både skönt och roligt att prata om massa gamla minnen. Vi kom även in på frågan om hur livet skulle ha sett ut om vi inte hade flyttat till Bollnäs, eller om vi inte hade gjort de valen osv..Men man ska väl vara glad att allt som ändå har hänt har hjälpt till att forma den person man är idag!  Annars så var det även riktigt skönt att komma ut oxå,känns som om jag inte rört på mig på flera månader nu och lite frisk luft är nog det jag behöver för att komma ur min trötthet.

Idag vaknade jag dock med huvudvärk och en trötthet utan dess like men med en huvudvärkstablett till frukost for jag och Kalle hem till päronen, de var dock inte hemma så vi hade hela huset för oss själva. Tog lite pannkaka till lunch och satte mig i soffan och kikade på lite tv. Blev även bjuden på middag senare när dom kom hem. Skönt å slippa tänka på mat :) Nu har jag suttit och skrivit på min uppsats/rapport och ja, det går väl sådär. uppe i nio(!) sidor nu fast med framsida och källförteckning då, men har en punkt till att skriva om och jag har ingen aning om vad jag ska skriva. Kurslitteraturen till den frågan stämmer inte ihop med det jag tidigare har skrivit så nu är jag bara allmänt less..Har inte heller några höga förhoppningar om att få bra betyg eftersom jag refererar alldeles för lite till kurslitteraturen. Men whatevva!!
Hemskt tacksam iafl att min underbara vän Linnéa ställde upp på en intervju, har hjälpt mig otroligt mkt :)


Nåväl nu är de väl kankse dags att släcka ner och sova lite, Kalle kom precis oxå och sitter och pussar på mig nu så antar att det är hans sätt att säga att det är kväller :)



1 kommentarer

Madde

17 Jan 2009 09:30

Hej vännen!!



Kul att du lämna en liten kommentar :) Och bra att du la till mitt nya nummer nu!! Hoppas att vi ses framöver nu i vår :P



Saknar dig och våra härliga popcorn kvällar, du gjorde grymma popcorn ju :D

Sköt om dej och lycka till med rapporten. Ha en trevlig helg med!!



Puss o kram Madde

Kommentera

Publiceras ej