Underbar present på posten

1kommentarer


Idag fick jag ett brev hem, först och främst tycker jag det är jätteroligt och få skrivna brev på posten, känns lite roligare på något vis än mail, mail är så opersonliga på något vis. Iallafall när jag öppnade visade det sig att det vara ett fint brev från min underbara vän Linnéa. Hon gav mig en försenad födelsedagspresent, vilket var en tur och retur resa ner till linköping!! Hur underbart är inte det??
Hon är så söt! Längtar redan tills jag ska åka ner och jag vet att vi kommer få det grymt kul tillsammans. Var ett HELT år sedan jag var där sist nu :-/

Är så otroligt glad iafl och som sagt längtar redan tills vi kan ses!!


1 kommentarer

Linnéa

10 Jan 2009 01:48

åååhh!!! Hoppas du blev glad!

jag tycker att det ska bli så roligt!

Vi måste börja planera in när det passar bra för oss båda nu. hoppas det går bra med uppsatsen med!

Såg ovan att du klarade tentan! GRATTIS!!



själv sitter jag nedgrävd i makroekonimins härliga värld och känner mig avskuren från omvärlden. men det får det vara värt!



puss!

Kommentera

Publiceras ej