obehagligt!

2kommentarer


Min säng skakar. och nej, det är inget jag inbillar mig. Det har gjort det på kvällarna tidigare oxå, Fredrik fick vara med om det en gång nu i helgen med..Det pågår bara en liten liten stund, men ack så obehagligt. Hörde nyss att de skaka i hallen med eftersom jag har min tvättställning där ute som lät. Funderade först på om de kunde vara grannarna, men de kan knappast vara dom ändå. skakningarna håller på i kanske 5-10 sek och sedan försvinner det. Nog för att det är en gammalt hus men om de skulle vara grannarna skulle man känns dom här skakningarn tidigare på kvällen med eller på mornarna.

Pratade med Elin med och hon hade hört från ngn som bott här tidigare att de hade spökat här. Inte för att jag nu sitter här rädd för att de ska spöka här men lite mysko tycker jag det allt är.  Jag tror på spöken, eller asså, jag tror på att de kan finnas någon kvar som inte vill lämna livet här men att det är någon här betvivlar jag på..iof är huset gammalt men nää......

Ibland kan jag dock höra saker, att de ställs ner en förpackning på bordet eller att det bara knarrar men inget jag egentligen bryr mig om..eller iafl inte gjort det hittills. Troligvis beror ljuden på naturliga orsaker....men det här med sängen är inget jag inbillar mig!!

2 kommentarer

Madde

13 Jan 2009 19:34

Nej men fyyy vad kusligt! Ni får ringa 'det okända' :P det är nog ett snällt spöke ni har där...mollgan eller så :D

Linnéa

14 Jan 2009 22:29

åh nej....



jobbigt att ha spöken där.



du får be ditt lejon till katt att skydda dig!



imorgon är det stat-tenta. inte pluggat ett dugg. all energi gick till makron.

Ringer när helvetet är över sen..



Puss!

Kommentera

Publiceras ej