Nytt år - Nya löften?

0kommentarer




Ja som sagt är det 2009 nu och jag har inte avgett ett enda löfte eftersom jag hittills nog aldrig har lyckas uppfyllt ett enda så i år kan jag bara säga att jag har planer på att göra vissa saker..men inte några löften.

Jag kan inte påstå att min höst har varit direkt bra då jag haft den stora ångestklumpen i magen dagligen över plugget. Den finns fortfarande kvar men jag försöker att se mer positiv och får väl försöka att göra det jag orkar tillsvidare. Ska sätta mig ner och skriva ett CV senare iveckan också och börja se om det finns något jobb för mig. Oavsett hur hösten sett ut så är det nu ett nytt år och jag ska verkligen försöka göra det till ett bra år!  Försöka vara med aktiv inom allt.

Nu har jag (återigen) bestämt mig för att bli nyttigare, vågar inte ens tänka på allt skit som jag har ätit de senaste veckor nu och speciellt nu när jag har varit sjuk...då har hittar jag på alla ursäkter för att äta lite extra gott....Nu ska det ialf försöka bli lite ändring. Jag vill inte och tänker inte sitta och beklaga mig om min vikt nu utan det jag vill är att sträva efter att må bra. Få ork och energi till att vilja göra mer saker och till att bli glad igen! :)

Jag längtar till våren och till sommaren. Jag gillar inte kylan. Ska försöka börja ge mig ut på promenader nu oxå men det får bli då det blir en aning varmare ute och inte minus 20 grader !



Hoppas på att 2009 blir ett roligt och bra år med många roliga händelser, resor, skratt och massa kärlek!!!



Kommentera

Publiceras ej