A new week !!

0kommentarer

Så var det en ny vecka igen.

Helgen gick fort förbi, som alltid. Fredagen spenderades bara hemma och tog de lungt, Lördagen for jag och Fredrik samt Jon och Annalena iväg till hudik på bio, gick på "Vi hade iafl tur med vädret -igen! Den var väl okej, hade en medelålders kvinna bredvid mig som skrattade igenom hela filmen, lite smått irriterande för så rolig var den inte..iafl inte hela tiden men men..Efter bion gick vi iväg på medelhavskällarn (tror jag det hette) och åt. Kommer inte ihåg namnet på min rätt men var iafl klyftpotatis, oxfile, fläskfile samt beasås å rödvinsås. Var sådär...jag borde nog lära mig att inte ta kött längre på resturanger eftersom jag aldrig tycker det är speciellt gott. En trevlig kväll var det iafl :)

Igår var även det en slappdag hemma, tog de mest lungt innan Fredrik for ner till Uppsala igen och idag har dagen spenderas framför datorn med att skriva uppsats. Har en stor uppsats att lämna in senast söndag och det är riktigt jobbigt att få ihop allt men jag försöker. Tänkte ta med mig datorn till sängen nu och fortsätta, kvällarna brukar få mig att bli lite mer kreativ till att flumma lite så kanske får man ihop någon sida till. Ni kan ju iafl hålla tummen :)

Om en vecka väntar Östersund igen, känns ingen höjdare. Resorna är alltid värst. Känns inte heller roligt att lämna iväg Kalle, även fast jag vet att han kommer få det bra. Har bestämt med päronen nu iafl att jag ska nog sova över där natten innan jag åker så att han mig där första natten iafl..måste dock åka redan kl 05 på morgonen, vilket inte alls känns vidare skoj..men det är väl bara att bita ihop ( försöker att vara en mer positiv människa nu) :)

Appråpå inget så sitter jag och letar kamera nu oxå, vet att det har varit en del bra erbjudanden nu på mellandagsrean men har lixom inte riktigt hunnit med att köpa någon..min kamera har troligtvis varit med på för många fester och utflykter så en ny bättre vore att rekomendera. Tänkte köpa mig en riktigt digital systemkamera nu så man får lite fina bilder iafl...så om ni har några att rekomendera så kommentera gärna!! :)

Nu väntar plugget. På återseende :)


Kommentera

Publiceras ej